ПРОЄКТ «КОМУНІКАЦІЙНА КАМПАНІЯ ГАЛЕРЕЇ ЛНАМ»: ПРОМОЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДІЖНОГО АРТ-ПРОСТОРУ В РЕАЛІЯХ 2020 РОКУ
DOI:
https://doi.org/10.31392/cult.alm.2022.1.6Ключові слова:
арт-простір, інституція, кампанія, проєкт, галерея, простір, активністьАнотація
Стаття висвітлює діяльність галереї Львівської національної академії мистецтв як новітнього мистецького простору, що має на меті акумулювання творчих зусиль та ініціатив молодого покоління українських митців. Підкреслено міжінституційний та міждисциплінарний характер галереї, що стає місцем реалізації численних творчих проєктів: перформансів, музичних презентацій, поетичних вечорів тощо. Виділено напрямок роботи з кінцевим споживачем культурного продукту як стратегічний та значущий для даного майданчику. Висвітлено конкретні ініціативи з реалізації комунікацій з реципієнтом сучасної української культури. Описано контекст та особливості роботи галереї в умовах карантинних обмежень. Спостережено позитивну динаміку роботи різноманітних ініціатив галереї в умовах карантину, що свідчить про невичерпний адаптивний потенціал сучасної мистецької інституції відносно зовнішніх соціальних умов.
Посилання
Домащук К. Арт-галерея в сучасному соціокультурному просторі України. Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. 2017. № 38. С. 232–240.
Домащук, Х. С. Діяльність мистецьких галерей Львова кінця 80-х–початку 90-х рр. ХХ ст. Культура України. Серія: Культурологія. 2017. № 55. С. 296–304.
Заїка, Г. Галерейна справа в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку. Культурні та мистецькі студії ХХІ століття: науково-практичне партнерство. 2019. С. 165.
Михальчук, В. В. Галерейна діяльність в системі художньої культури незалежної України. Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. 2008. № 21. С. 147–154.