ХУДОЖНЯ СТРУКТУРА СУЧАСНОГО ЕСТРАДНОГО ВОКАЛЬНОГО НОМЕРА

Автор(и)

  • Микола Володимирович Крипчук

DOI:

https://doi.org/10.31392/cult.alm.2022.1.8

Ключові слова:

вокальний номер, естрада, театралізація, виразність, артистизм

Анотація

Стаття розглядає специфіку художньої структури сучасного естрадного вокального номеру у вимірі синтезу мистецтв. Поєднання тенденцій до театралізації та доведення технічного аспекту виконання до віртуозності виділені як провідні риса даної художньої практики. Підкреслено необхідність мобільності, видовищності та конкурентноздатності як передумов успішної реалізації вокального номеру в сучасних умовах. Самостійність кожного номера та динамічність зміни репертуару проаналізовані як необхідні елементи художньої композиції цього жанру. Лаконічність, тематизм, загострена гротескність сценічного малюнку також розкриті як необхідні інструменти донесення художнього посилу виконавця і постановника до сучасного глядача. Відсутність загальнообов’язкової методологічної моделі постановки сценічного номера розкрита як передумова акцентування індивідуальності кожного артиста.

Посилання

Крипчук М. В. Аспекти психотехніки в театрі й на естраді (компаративний аналіз). Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Мистецтвознавство. Тернопіль : Вид-во ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. № 2 (41). С. 105–111.

Попова А. Б., Войченко О. М. Театральність як елемент художньої структури вокального виконавства. Культура і сучасність. Київ : Міленіум. № 1. С. 103–107.

Сіненко О. О. Естрадний вокал як відмінна риса урбаністичної культури. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. Київ : ТОВ ІДЕЯ-ПРИНТ, 2019. № 2. С. 467–470.

Цимбал С. Разные театральные времена. Ленинград : Искусство, 1969. 414 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-07-11

Як цитувати

Крипчук, М. В. (2022). ХУДОЖНЯ СТРУКТУРА СУЧАСНОГО ЕСТРАДНОГО ВОКАЛЬНОГО НОМЕРА. Культурологічний альманах, (1), 25–27. https://doi.org/10.31392/cult.alm.2022.1.8