СТВОРЕННЯ УМОВ ДЛЯ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРНИХ І КРЕАТИВНИХ ІНДУСТРІЙ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.31392/cult.alm.2022.1.10Ключові слова:
культурні індустрії, креативні індустрії, культурна дипломатія, культурна стратегія, інституція, співпрацяАнотація
Стаття аналізує необхідні інституційні, методологічні, нормативні та економічні умови для уможливлення розвитку креативних індустрій в Україні. Підкреслено значущість коректного нормативно-законодавчого регулювання культурних інституцій. Наголошено на культурно-дипломатичному потенціалі креативних індустрій як інструменті просування іміджу України в світі. Виділено відкритість та прозорість як необхідні цінності та інституційні умови для відбору перспективних проєктів. Описано конкретні ініціативи та досягнення у напрямку формування ефективного менеджменту культури на прикладі УКФ. Розкрито досвід реалізації новітніх підходів до менеджменту культури на прикладі сучасних українських міждисциплінарних мистецьких проектів у галузі соціально-свідомого мистецтва, перформансу, постмодерної опери, електронної музики, візуального мистецтва та ін.
Посилання
Бакуліна Н., Фалович В. Розвиток креативних індустрій в Україні: аналіз і оцінка [Текст]. Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. 2019. Вип. 24. С. 24–32.
Олійник, О. Феномен культурні індустрії: походження та соціокультурний зміст. Культурологічна думка. 2009. № 1. С. 67–73.
Русаков, С. Нові тенденції молодіжної культури в контексті розвитку креативної індустрії. Гілея. 2015. Вип. 110 (7). С. 276–280.
Фарінья, К. Розвиток культурних та креативних індустрій в Україні. К. : Фарінья, 2017. URL: www.culturepartnership.eu/ua/article/creative-industries-study-for-ukraine.