ОНЛАЙН РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ МИСТЕЦЬКОЇ ІНСТИТУЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ГАЛЕРЕЇ ЛНАМ
DOI:
https://doi.org/10.31392/cult.alm.2022.1.11Ключові слова:
інституція, репрезентація, комунікація, аудиторіяАнотація
У статті досліджено стрімкі зміни в оптиках цифрової репрезентації мистецького життя у зв’язку з обставинами епохи Covid-19. Підкреслено наявність фактору жорсткої конкуренції мистецького дискурсу з популярним контентом в умовах фрагментованої соціальної дійсності пандемії. Наведено моделі й методи реалізації конкретних комунікативних стратегій, метою яких було донесення до різноманітних цільових аудиторій історико-мистецьких смислів, акумульованих культурними інституціями. На прикладі галереї ЛНАМ продемонстровано широкий спектр можливостей реалізації ефективного просування мистецького контенту в умовах обмежень з використанням цифрових технологій. Підкреслено значущість диверсифікації каналів комунікації для охоплення якомога більших аудиторій культурних реципієнтів та якомога точнішого таргетування культурних меседжів у відповідності з їхніми кінцевими запитами.
Посилання
Вовк Н. & Лісіна С. Репрезентація культурної спадщини України через електронні виставки. Вісник Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв. 2019. № 2.
Мєднікова Г. С. Концепт «культурні практики» та його роль у трансформації сучасної культури. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. 2017. Вип. 37 (50). С. 30–39.
Волков С. М. Соціокультурна динаміка інституалізаційних, інтеграційних та регіоналізаційних процесів в мистецькій освіті України : культурологічний аспект : дис. … д-ра культурології : 26.00.01 / М-во культури України ; Нац. акад. керівних кадрів культури і мистецтв. К., 2013. 413 с.
Герчанівська П. Е. Культурологія: термінологічний словник. К. : Національна Академія керівних кадрів культури і мистецтв, 2015. 439 c.