ЦИФРОВА КУЛЬТУРА: ШЛЯХИ КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • Олена Дмитрівна Яценко

DOI:

https://doi.org/10.31392/cult.alm.2022.2.14

Ключові слова:

культура; цифрова культура; спілкування; суб'єктивність; соціальність.

Анотація

Концепція цифрової культури визначає набір цінностей, практик та очікувань щодо формату людської взаємодії в сучасному Інтернет-суспільстві. Прогнози цифрової культури описують не тільки специфіку інтернет-середовища, але загальний контекст соціального життя. Діапазон інтерпретації цифрової культури варіюється між двома полюсами: від визнання цифрових технологій як способу представлення бібліотек, музеїв, історичних пам’яток тощо до концепцій цифрової культури як нової соціально-антропологічної реальності, зміст якої не обмежується ІКТ. Культура як явище означає смислову єдність людської діяльності, прагнення форматувати соціальне життя відповідно до ідеалів та цінностей, рух від існуючого до обов’язкового, від реального до потенційного, а цифрова культура є адекватною відповіддю на вимоги та виклики час.

Посилання

Gere, C. (2002) DigitalCulture. London, Reaktion Books.

Digital Culture: The Changing Dynamics (2008) / ed. by A. Uzelacand B. Cvjetiéanin. Zagreb, Institute for International Relations.

Digital culture: your competitive advantage (2017). Microsoft Corporation. 25 p.

RuttenK. (2018) Participation, Art and Digital Culture. Critical Arts. South-North Cultural and Media Studies. 32(3). 1-8. DOI: https://doi.org/10.1080/02560046.2018.1493055

Deuze M. (2006) Participation, Remediation, Bricolage: Considering Principal Components of a Digital Culture. The Information Society. An International Journal. 22(2). 63-75. DOI: https://doi.org/10.1080/01972240600567170

Ferreiro S. (1997) Dealing with Diversity and Digital Culture. International Information&Library Review. 29(2). 237-245. DOI: https://doi.org/10.1080/10572317.1997.10762432

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-08-31

Як цитувати

Яценко, О. Д. (2022). ЦИФРОВА КУЛЬТУРА: ШЛЯХИ КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЇ. Культурологічний альманах, (2), 48–50. https://doi.org/10.31392/cult.alm.2022.2.14