НОВІ СОЦІАЛЬНІ МЕДІА В ДИЗАЙНІ: СОЦІОКУЛЬТУРНІ ТА КОМУНІКАТИВНІ АСПЕКТИ
DOI:
https://doi.org/10.31392/cult.alm.2022.1.4Ключові слова:
соціальні медіа, комунікація, дизайн, інформаційне полеАнотація
У роботі досліджено дискурс соціальних медіа та їх основні характеристики. Визначено потенціал нових соціальних медіа як засобу формування громадської думки суспільства. Розкрито зв’язок між глобалізацією, трансформацією комунікативних механізмів та появою нових можливостей для координування соціальної активності. Розкрито проблему низької якості контенту нових медіа у суспільствах перехідного типу. Підкреслено демократичний потенціал сучасних медійних практик та їхню роль у трансформації соціальної сфери. Запропоновано перформативну технологію використання поверхні одягу як медіатора соціокультурної інформації. На основі даної медійної технології очікується інтенсифікація інтерактивної взаємодії між сучасними соціокультурними акторами – інфлюенсерами, блогерами, дизайнерами, лідерами думок, державою, бізнесом – що слугуватиме методом привернення масової уваги до соціально значущих питань, а також потенційною методологією критики гедоністичної екосистеми суспільства. Виявлено потенціал нових медіа у досягненні цілей сталого розвитку та їхній іманентний зв’язок із сучасною демократією та новими соціальними рухами.
Посилання
Федъко Н. Г., Федъко В. П. Маркетинговые коммуникации. М. : Высшая школа, 2002.
David Kirkpatrick. Facebook Effect. The Inside Story of the Company that is Connecting the World. Ebury Press, 2011. 374 с.
Victoria Tеrk. Everything you wanted to know about modern manners but were afraid to ask. Ebury Press2019. 224 с.
Іванчук К.В. Соціальні медіа як ЗМІ. Мовні і концептуальні картини світу : збірник праць. 2013. Вип. 46. Ч. 2. С. 16–23.
Халилов Д. Маркетинг в социальных сетях. М., 2014. 240 с.
Цели в области устойчивого развития. URL: http://surl.li/grup
Webopedia / newmedia. URL: http://www.webopedia.com/TERM/N/new_media.html