ВИКЛИКИ ЦИФРОВОЇ ЕПОХИ ТА НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31392/cult.alm.2022.2.3

Ключові слова:

історична освіта, цифрові технології, діджиталізація, історико-культурні пам’ятки, цифрові компетентності.

Анотація

В рамках дослідження проведено компаративний аналіз українських та європейських процесів у сфері цифрових технологій, зокрема й в освіті. Автором зосереджено увагу на значний проведено роботу в Україні щодо оцифровування каталогів, унікальних фондів української раритетної літератури та джерел. Розглянуто варіанти застосування цифрових технологій у сфері історичної освіти, зокрема виокремлено важливість опанування комп’ютера для оформлення текстів, створення баз даних наукової літератури, джерел, каталогів архівних фондів та бібліотек. Результатом цих процесів є мобільна наукова комунікація, формат якої автор характеризує як від «робочого столу» до «робочого столу». Проаналізовано історико-культурні пам’ятки, які реалізовані у форматі 3D у державному історико-культурному заповіднику «Тустань». Доведено потенціал цифрових технологій для наукової та навчальної діяльності студентів спеціальності 032 «Історія та археологія».

Посилання

Цифровий порядок денний для Європи. URL: https://eufordigital.eu/uk/library/a-digital-agenda-for-europe/ (дата звернення 29.04.2021). 2. 2030 Digital Compass: the European way for the Digital Decade. URL: https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/ TXT/?uri=CELEX%3A52021DC0118 (дата звернення 04.05.2021).

Куліков В. Digital history: становлення, сучасний стан, перспективи. Спеціальні історичні дисципліни. 2013. Число 21. С. 27–44.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-08-31

Як цитувати

Винарчук, Т. В. (2022). ВИКЛИКИ ЦИФРОВОЇ ЕПОХИ ТА НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ. Культурологічний альманах, (2), 14–16. https://doi.org/10.31392/cult.alm.2022.2.3