КОМУНІКАЦІЯ: МЕДІА КОНВЕРГЕНЦІЯ ВІД ЕПОХИ ЗНАКІВ ТА СИГНАЛІВ ДО ЦИФРОВОГО СВІТУ
DOI:
https://doi.org/10.31392/cult.alm.2022.1.1Ключові слова:
комунікація, медіа, розвиток, еволюція, теорії або концепціїАнотація
У даній статті робиться спроба схарактеризувати як розвиток комунікації, так і медіа в контексті конвергенції. Медіа, якими ми їх знаємо сьогодні, виникли впродовж тривалого періоду еволюції: від суспільства без ЗМІ до «підключеного» суспільства. В останні десятиліття ми спостерігаємо значний технологічний розвиток, в результаті якого були створені теорії або концепції, які мають на меті вловити суть цих змін. Розпочати ці міркування варто з пояснення основного поняття «комунікація».
Посилання
D. McQuail, Theory of Mass Communication, PWN Scientific Publisher, Warsaw 2020.
H. Jenkins, Culture of Convergence. A collision of old and new media, Wydawnictwa Akademickie i Zawodalne, Warsaw 2007.
I. Hofman, New Discipline Paradigms, “Media Studies”, vol. 20, no. 4 (79), 2019.
J. van Dijk, The network Society, London 2006.
M. Castells, Society of networks, PWN, Warsaw 2008, p. 335.
M. Castells, The power of communication, Polish Scientific Publishers PWN, Warsaw 2013.
M. Jachimowski, Influence of media convergence on shaping in the media space, “Annals of Press Studies, YEAR VI”, 20212, 6. pp. 37-57.
N. Negroponte, Digital life: how to find yourself in the world of computers, Warsaw 1997.
R. Szczepaniak, Media convergence – research orientations and practices, Wydawnictwo Róża Wiatrów, Gdynia 2013.
R. Gordon, Convergence definied, [in:] Digital Journalism : Emerging Media and the Changing Horizons of Journalism, edited by K. Kawamoto, Lanham 2003, http://www.ojr.org/ojr/business/1068686368. php [08/20/2020].
S. Michalczyk, Theory of mass communication, Script for students of journalism and social communication, Publishing House of the University of Silesia, Katowice 2019.
SHChaffe, MJ Metzger, The end of Mass Communication ?, « Mass Communication & Society”, 4: 4, 2001.
T. Goban -Class, Media and mass communication, Polish Scientific Publishers PWN, Warsaw – Krakow 1999, Warsaw 2004.
W. Pisarek, Introduction to the science of communication, Warsaw 2008.