ТРАНСФОРМАЦІЯ СПОЖИВАННЯ МЕДІА В ЦИФРОВІЙ КУЛЬТУРІ: КРОС-КУЛЬТУРНИЙ АНАЛІЗ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31392/cult.alm.2024.2.39

Ключові слова:

культура, медіа, медіаландшафт, цифровізація, споживання медіа, контент, блогери, медійні посередники.

Анотація

Аналізуються сучасні тенденції у споживанні медіа, зокрема зростання популярності онлайн-платформ для споживання контенту, зміни у сприйнятті та реакції аудиторії на медійний зміст, а також нові форми комунікації та взаємодії з медійним контентом. Досліджено вплив цифрової культури на процеси споживання медіа та його крос-культурні аспекти. У статті розглядаються ключові аспекти трансформації споживання медіа, як-от вплив цифровізації на медіаландшафт, зміни в уявленнях про культурні цінності та споживання контенту, роль блогерів і медійних посередників у цьому процесі. Проаналізовано взаємодію між культурними контекстами та медійними платформами в сучасному цифровому середовищі, розглянуто її вплив на формування споживчої культури. Результати дослідження вказують на складні зміни у сприйнятті та споживанні медіа в сучасному суспільстві, які суттєво впливають на культурні практики та медійну поведінку.

Посилання

Гаврілова, Л., Топольник, Я. (2017). Цифрова культура, цифрова грамотність, цифрова компетентність як сучасні освітні феномени. Інформаційні технології і засоби навчання, 61, вип. 5, 1–14.

Гаврілова, Л., Воронова, Н. (2018). Цифрова культура як феномен сучасного інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища. Засоби навчальної та науково-дослідної роботи, 48, 21–34.

Гурова, І. (2023). Культури співучасті у нових медіа як феномен сучасного культуротворення.

Женченко, М. (2013). Поняття мультимедіа, крос-медіа, трансмедіа у науковому дискурсі цифрової доби. Наукові записки Інституту журналістики, 52, 72–75.

Зражевська, Н., Литвиненко, О. (2023). Комунікативні трансформації як наслідок розвитку сучасних цифрових інтернет-технологій. Інтегровані комунікації, 1 (15), 36–41.

Пушкар, Т. (2023). Світовий досвід сприяння розвитку цифрових трендів у стратегіях розумних міст. Інтернет-конференції Харківської національної академії міського господарства імені О.М. Бекетова.

Сегень, Я. (2023). Нові медіа як продукт і конструкт інформаційного світу. Актуальні проблеми філософії та соціології, 96.

Тілікіна, Н. (2021). Медіа-, інформаційна і комп’ютерна грамотність як компоненти цифрової грамотності. Scientific notes of Lviv University of Business and Law, 29, 46–56.

Gallagher, S., Savage, T. (2013). Cross-cultural analysis in online community research: A literature review. Computers in Human Behavior, 29 (3), 1028–1038.

Kincl, T., Štrach, P. (2021). Born digital: Is there going to be a new culture of digital natives?. Journal of Global Scholars of Marketing Science, 31 (1), 30–48.

Lifintsev, D., Wellbrock, W. (2019). Cross-cultural communication in the digital age. Estudos em Comunicação, 1 (28).

Lichy, J., Stokes, P. (2018). Questioning the validity of cross-cultural frameworks in a digital era: The emergence of new approaches to culture in the online environment. International Studies of Management & Organization, 48 (1), 121–136.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-08-16

Як цитувати

Байда, І. В. (2024). ТРАНСФОРМАЦІЯ СПОЖИВАННЯ МЕДІА В ЦИФРОВІЙ КУЛЬТУРІ: КРОС-КУЛЬТУРНИЙ АНАЛІЗ. Культурологічний альманах, (2), 324–328. https://doi.org/10.31392/cult.alm.2024.2.39

Номер

Розділ

КУЛЬТУРОЛОГІЯ